Tuesday, June 7, 2016

5 Sebab Wajib Pilih Premium Beautiful Corset

Salam All
 
So far how's Ramadhan going? Hope semua okay :)
 
Sebelum terlewat, I'd like to wish Selamat Menyambut Bulan Ramadhan. Moga Ramadhan kali ini, lebih bermakna buat kita semua.

 
As my previous entry on Premium Beautiful as my Favorite Corset, just to let you know, kenapa wajib pilih Premium Beautiful Corset.
 
Let me list down for you :
 
Sebab #1 : Size Premium Beautiful Corset mengikut badan
 
Yes, special kan Premium Beautiful Corset? Setiap piece mengikut badan si pemakai. Itu specialnya Premium Beautiful Corset. Cara menentukan saiz dilakukan secara teratur bagi memastikan size corset yang betul dan selesa dipakai oleh client.
Sebab tu sangat-sangat penting untuk uols dapatkan khidmat nasihat dari Pakar Premium Beautiful Corset yang bertauliah. and by the way, rundingan adalah PERCUMA.
Just text me your measurements and I will advise you your size.

 
Sebab #2 : Anugerah
 
Keunggulan Premium Beautiful Corset terbukti dengan penerimaan anugerah daripada Majlis Superbrand Malaysia, Persatuan Tulang Belakang Amerika, Kanada & Quebec dan yang terbaru, menjadi pemenang Best Reader's Choice 2015 award.
Premium Beautiful Corset terbukti membantu kesihatan dalaman juga luaran wanita.

 
Sebab #3 : Jaminan Seumur Hidup
 
Kerana keyakinan tinggi terhadap keberkesanan Premium Beautiful Corset, SHOM memberi jaminan SEUMUR HIDUP. Hanya perlu berhubung dengan Pakar Premium Beautiful anda.

 
Sebab #4 : Testimoni Hebat
 
Testimoni Premium Beautiful Corset yang sentiasa up-to-date setiap hari. Ini membuktikan Premium Beautiful Corset memang terbaik dan menjadi pilihan no 1 wanita. Premium Beautiful Corset tidak perlukan duta celebrity but REAL People with REAL testimonies & transformation.

 
You may read more on Premium Beautiful Corset and the Transformation testimonies from my entry
 
Sebab #5 : Harga berpatutan Sempena Promosi Raya TDC
 
Harga Premium Beautiful Corset sangat berpatutan dan berbaloi untuk kebaikan yang kita dapat. Premium Beautiful Corset adalah rekaan daripada beberapa pakar perubatan, ekstetik, pengajian lemak, ergonomi dan pembuatan pakaian dalam yang professional. Pakar-pakar hebat ini dari Amerika, Korea dan Jepun.
Visit my entry Cara Pembayaran Premium Beautiful

Jadi..
Kenapa perlu pilih yang lain dan bayar lebih?
 
Contact Airin 017-6511966 untuk dapatkan Harga Super Jimat sempena Raya 2016 dan cara pembayaran Premium Beautiful Corset.
 
xoxo,
Airin
Premium Beautiful Expert
0176511966

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...